0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
شرایط بازگشت یا تعویض کالا

بازگشت یا تعویض کالا

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

روند دریافت کالای مرجوعی در تهران از سمت مجموعه شهرو انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای شهرو ارسال نماید هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده ی خود کاربر می باشد.تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار شهرو موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می شود.

از آنجایی که هدف اصلی ما در مجموعه شهرو، همواره جلب و حفظ رضایت مشتریان بوده است، برای بازگشت و تعویض محصولات خریداری شده از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهرو،

یک مهلت 7 روزه در نظر گرفته شده است که شرایط استفاده از آن به شرح زیر است:

شرایط بازگشت محصولات عطری

بازگشت یا تعویض محصولات عطری تا 7 روز پس از خرید، در صورتی امکان پذیر است که سلفون و بسته بندی محصولات از حالت پلمپ خارج نشده باشد و این مسئله توسط کارشناسان شهرو تایید گردد.

شرایط بازگشت محصولات آرایشی و بهداشتی

بازگشت یا تعویض محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست، مگر آنکه وجود ایراد و مشکل فنی در آنها توسط کارشناسان مجموعه شهرو تایید گردد.

شیوه بازگشت یا تعویض کالا

جهت انجام هماهنگی لازم برای بازگشت یا تعویض کالای مورد نظر خود می توانید در ساعات اداری، از طریق شماره تماس 021-22465236با کارشناسان شهرو در واحد پشتیانی و امور مشتریان تماس بگیرید. لازم به ذکر است که پس از خریداری محصول از طریق سایت، امکان بازگرداندن آن به شعب فروشگاه های شهرو وجود ندارد.