0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نحوه ارسال و زمان تحویل کالا

نحوه ارسال و زمان تحویل کالا در تهران و شهرستان

زمان تحویل کالا

  • سفارشات تهران در روز سفارش تا حداکثر 2 روز کاری تحویل مشتری خواهند شد.( طبق زمانبندی موجود در سایت هنگام ثبت سفارش و ظرفیت روزانه ارسال)
  • زمان تحویل سفارشات شهرستان ها بسته به موقعیت جغرافیایی هر شهر، بین 3 تا 5 روز کاری متغیر است.( زمان بندی پست برای ارسال)

نحوه ارسال به شهرستان ها

کالا با پست سفارشی به شهرستان ارسال می شود و با توجه به آدرس مقصد، بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از ثبت سفارش شما توسط سیستم پستی کشور به دستتان می رسد.همچنین پس از ارسال کالا ،کد رهگیری مرسوله پستی برای شما پیامک می شود.

هزینه ارسال با پیک و پست به تهران

خرید زیر 300 هزار تومان، هزینه ارسال با پست 12 هزار تومان و هزینه ارسال با پیک 35 هزار تومان می باشد. خرید بالای 300 هزار تومان هزینه پست رایگان و هزینه ارسال با پیک 20 هزار تومان می باشد.

هزینه ارسال با پست سفارشی به شهرستان

خرید زیر 300 هزار تومان، هزینه ارسال با پست 12 هزار تومان و خرید بالای 300 هزار تومان هزینه پست رایگان میباشد

نحوه تغییر تاریخ و یا آدرس ارسال

در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با امور مشتریان شهرو تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به مجموعه شهرو بازگشت داده شود و مجددا برای شما ارسال گردد.