0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چگونه بهترین رنگ مو را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از این است که همیشه بهترین ظاهر خود را داشته باشید، مدل موی مناسب مهم است - اما رنگ موی مناسب ممکن است حتی از مدل مو هم مهم تر باشد. هایلایت های خاصی از رنگ ­ها بسته به این­که چقدر با رنگ پوست شما مکمل هستند، می توانند زیبا یا بی رنگ به نظر برسند. وقتی نوبت به انتخاب رنگ موی مناسب می رسد، رنگ پوست شما عامل اصلی در تشخیص رنگ مناسب شما است. از آنجایی که موهای شما دقیقاً در کنار صورت شما قرار دارد، انتخاب سایه مناسب می تواند پوست شما را درخشان کند و سال ها جوان تر به نظر برسید. با فروشگاه اینترنتی شهرو همراه باشید تا بهترین رنگ مو را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

هنر انتخاب رنگ مناسب با توجه به رنگ پوست

همیشه بسیاری از افراد رنگ مویی را می خواهند که روی یک بازیگر یا مدل دیده‌اند.اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید مد نظر قرار دهند این است که آیا آن رنگ مو با رنگ پوست آن­ها مطابقت دارد یا خیر؟ اگر به دنبال رنگ کردن موهای خود در خانه هستید، بدون شک قدم زدن در راهروی بخش مراقبت از مو و رنگ موی مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی را بسیار سخت و گیج کننده خواهید یافت. و حتی ممکن است مرتکب اشتباهی در انتخاب رنگ موی مورد نظر خود شوید که باعث بشود آن قدر که باید روی صورت شمتا جذاب به نظر نرسد.همانند رنگ‌های پوست، رنگ مو نیز می‌تواند گرم، سرد یا خنثی باشد. پوست های سرد دارای ته رنگ های صورتی، قرمز و آبی هستند، در حالی که پوست های با رنگ گرم دارای ته رنگ های زرد، هلویی و طلایی هستند. بنابراین، شاید اولین سوال شما این باشد که چگونه می توانید رنگ پوست خود را تعیین کنید؟ یک راه آسان برای فهمیدن این موضوع "تست مچ دست" است. به سادگی مچ دست خود را بچرخانید و به رنگ رگ های خود نگاه کنید. اگر آنها آبی یا بنفش هستند، احتمالاً رنگ پوست شما سرد است. رگ­های سبز و زرد نیز به این معنی است که پوست شما گرم است. اگر ترکیبی از آبی، سبز و بنفش را مشاهده کردید، می تواند نشان دهنده ته رنگ خنثی باشد.

قاعده کلی این است که ته رنگ پوست سرد با رنگ موی سرد جذاب تر به نظر می رسد، در حالی که ته رنگ پوست گرم با رنگ موی گرم بهترین به نظر می رسد. به این ترتیب، هماهنگی رنگ مو با رنگ پوست، چهره شما را برجسته می کند و ویژگی های شما را نمایان می کند. با این حال، گاهی اوقات انتخاب یک تن مخالف می تواند تضاد قابل توجهی ایجاد کند. به عنوان مثال، یک پوست کک و مک بسیار روشن و خنک با سایه موی گرم مسی فوق العاده به نظر می رسد.

رنگ مو برای رنگ پوست سرد و یا گرم

اگر کاملاً منصف هستید، با ته رنگ های سردتر (به این معنی که ته رنگ های صورتی، آبی یا قرمز زیادی در چهره خود دارید)، می خواهید رنگ موهایتان به حداقل رساندن قرمزی پوست شما کمک کند. رنگ موهای گرم یا طلایی روی پوست های روشن با ته رنگ های سرد جذاب به نظر می رسد، بنابراین به سراغ رنگ های بلوند طلایی، قرمز گرم یا سبزه های خنثی بروید که به متعادل کردن رنگ پوست صورتی شما کمک می کند و چهره شما را تکمیل می کند.

برای ته رنگ‌های گرم‌تر (به رنگ‌های زرد یا نارنجی فکر کنید)، رنگ موی ایده‌آل شما باید به پوست شما براقی سالم و طبیعی بدهد. به سراغ رنگ‌هایی بروید که سرد، خاکستری یا دارای رنگ‌های مایل به قرمز هستند، مانند بلوندهای عسلی یا توت‌فرنگی، مسی طلایی، قهوه‌ای بژ سرد و قهوه‌ای پررنگ.

انتخاب رنگ موی مناسب با توجه به رنگ پوست

یک دسته بندی کلی تر

پوست روشن با ته رنگ گرم

دختران با پوست روشن اغلب به طور طبیعی بلوند هستند و اگر این توصیف برای شما صدق می کند، توصیه می کنیم برای هماهنگی با پوست گرم خود، رنگ موی بلوند عسلی و طلایی را انتخاب کنید. موهای خود را بیش از نیم درجه تیره تر رنگ نکنید چرا که این کار باعث می شود رنگ و رو رفته به نظر برسید.

کسانی که موهایی به طور طبیعی تیره تر و پوست روشن با ته رنگ گرم دارند، می توانند بین رنگ موهای قهوه ای سرد و قهوه ای گرم یکی را انتخاب کنند. رنگ‌های سبزه‌ای گرم مانند شکلات شیری، کاراملی یا قهوه‌ای طلایی رنگ‌های گرم را در پوست شما تکمیل می‌کنند و در ترکیب با رنگ چشم های فندقی و سبز بی نظیر می شوند.

رنگ قهوه ای خاکستری سرد تضادی با رنگ پوست گرم ایجاد می کند و رنگ چشم آبی یا خاکستری را برجسته می کند.

پوست روشن با ته رنگ خنثی

پوست روشن با ته رنگ خنثی با رنگ موهای گرم و سرد ، هر دو به یک اندازه خوب به نظر می رسد. اگر دارای پوستی خنثی هستید ،می توانید از رنگ پلاتین خنک تا بلوند بژ یا بلوند طلایی استفاده کنید. با این حال، اگر قصد دارید جوان تر و درخشان تر به نظر برسید، سایه های گرم تری را انتخاب کنید. به طور کلی، رنگ‌های موی گرم‌تر و روشن‌تر یک اثر ضد پیری فوری ایجاد می‌کنند.رنگ‌های پوست خنثی بیشترین انعطاف را با رنگ‌ها دارند.

پوست روشن با ته رنگ سرد

در انتخاب رنگ مو برای پوست های کم رنگ باید دقت بیشتری داشته باشید. استفاده از رنگ موهای خاکستری و یخی برای تکمیل رنگ پوست های بسیار سفید اشتباه است. در مقابل، سایه‌های سرد قرمز و بنفش تیره برای این چهره جذاب به نظر می‌رسند.در حالی که رنگ های برنجی و زرد می توانند پوست شما را کدر نشان دهند، این بدان معنا نیست که نمی توانید از رنگ موی گرم استفاده کنید. بلوند توت فرنگی و مسی می توانند تضاد زیبایی ایجاد کنند و چهره شما را تقویت کنند.

پوست متوسط ​​با ته رنگ گرم

قهوه ای عسلی با برخی از هایلایت های کاراملی بهترین گزینه برای پوست متوسط ​​گرم است. این رنگ مو باعث برنزه شدن شما می شود و پوست شما را درخشان و سالم نشان می دهد.

پوست متوسط ​​با ته رنگ خنثی

بدون شک، دخترانی که رنگ پوست خنثی دارند، می توانند هر رنگ موی ممکنی، از جمله رنگ موهای پر جنب و جوش مانند موهای صورتی، آبی، سبز، زرد یا حتی رنگین کمانی را انتخاب کنند. تنها چیزی که قبل از رنگ کردن مو باید در نظر بگیرید کیفیت و وضعیت موهای شماست.

پوست متوسط ​​با ته رنگ سرد

رنگ های سرد بهترین گزینه برای تقویت این رنگ هستند: همه چیز از بلوند تیره گرفته تا شکلاتی تیره برای شما مفید است. در رنگ پوست های سرد اغلب قرمزی قابل مشاهده است. اگر این موضوع برای شما آشناست، بهتر است از رنگ موی قرمز و بنفش واقعی خودداری کنید.

رنگ مو برای رنگ پوست تیره

ایجاد کنتراست مناسب بین رنگ چهره و رنگ مو، مهم است. چیزی که توصیه نمی شود این است که رنگ موی شما کاملاً با پوست شما مطابقت داشته باشد چرا که باعث می شود ویژگی های شما ناپدید شوند. اگر پوست شما گرم یا طلایی است، سایه های زیبای ماهاگونی یا مسی آفتابی در پوست شما درخشان به نظر خواهند رسید. برای پوست های سردتر، ته رنگ های صورتی-آبی پوست خود را با تناژ قرمز قهوه ای سرد یا قهوه ای تیره یخی و یا حتی مشکی های پررنگ برجسته کنید.

پوست تیره با ته رنگ گرم

برای پوست های تیره رنگ موهای جذاب زیادی وجود دارد. با این حال، اگر می خواهید ته رنگ گرم پوست خود را تقویت کنید، رنگ موهای گرم و غنی را انتخاب کنید. در حالی که ریشه‌ها را عمیق‌تر و طبیعی‌تر نگاه می‌دارد، به سراغ بالیاژ طلایی یا امبر بروید – این رنگ مو به‌ویژه برای رنگ‌های پوست زیتونی جذاب است.

پوست تیره با ته رنگ خنثی

اگر پوست شما تیره با ته رنگ خنثی است، رنگ های سرد و گرم به یک اندازه به چهره شما می آیند. سعی کنید هر دو رنگ خاکستری و طلایی را آزمایش کنید، اما در حالت ایده آل، در همان سطح عمق رنگ موهای طبیعی خود بمانید.

پوست تیره با ته رنگ سرد

رنگ پوست تیره نیز می تواند رنگ های سرد قابل توجهی داشته باشد. رنگ موی مناسب برای این رنگ، رنگی است که به رنگ طبیعی صاحب آن نزدیک است: قهوه ای تیره سرد

چند مثال از انواع رنگ مو برای افراد با رنگ پوست های متفاوت

رنگ موهای : پلاتین، یخی، نقره ای، خاکستری، ماسه ای، بژ

سایه های بلوند سرد برای دختران با سفید ترین پوست و با ته رنگ آبی یا بنفش عالی هستند، زیرا این رنگ های یخی تمایل به خنثی کردن قرمزی برای پوست روشن با تحت رنگ خنثی دارند.

بلوند ممکن است برای افرادی که پوست روشن و ته رنگ خنثی دارند، انتخابی واضح به نظر برسد، با توجه به محبوبیت سایه و اینکه چقدر به طور سنتی با پوست روشن ترکیب می شود.

رنگ موهای: طلایی، کاراملی، کهربایی، عسلی، کره ای

پوست روشن با ته رنگ سرد با رنگ های گرم مانند بلوند توت فرنگی، مسی، عسلی و طلایی بسیار بهتر به نظر می رسد.

از طرف دیگر، کسانی که پوست بسیار گرم دارند ؛ باید از رنگی که بیش از حد زرد است اجتناب کنند – بلوندهای با تناژ سردتر احتمالاً روی موهای این افراد بهتر عمل می کنند.

رنگ موهای : بلوند توت فرنگی، مسی، کهربایی

بلوندهای توت فرنگی برای رنگ پوست روشن و خنثی عالی هستند. رنگ‌های سرد و گرم را در بین رنگ موها باید هم ترکیب کرد تا به رنگی کرمی مناسب و در عین حال گرم با کمی مسی طلایی دست یافت.

رنگ موهای :قرمز واقعی، قهوه ای تیره، شرابی

ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما رنگ موی قرمز در واقع یک گزینه بسیار جذاب برای کسانی است که پوست قرمز رنگ و گل انداخته دارند. هازان می گوید: "اگر پوست رنگ پریده ای داشته باشید که در آن تناژ پوست دارای کمی قرمزی هم باشد، به جای اینکه بخواهید با آن مبارزه کنید، درخشندگی به شما می بخشد.

کسانی که دارای رنگ های گرم و هلویی هستند، پوست خود را با رنگ های قرمز خنک تر و قهوه ای می بینند.

رنگ موهای :شکلات آرک، شاه بلوط، قهوه ای تیره، موکا

اشتباه کردن با رنگ قهوه ای به طور کلی بسیار سخت است، زیرا تقریباً در همه جا رضایت بخش و جذاب است. اما رنگ قهوه‌ای سردتر می‌تواند به ویژه برای افرادی که پوست گرم دارند، انتخابی چشمگیر و زیبا به نظر برسد؛ زیرا کمک می‌کند ته‌رنگ‌های زرد پوست، کرمی‌تر به نظر برسند.

رنگ موهای : مشکی ، اسپرسو، آبی-مشکی

در دنیای رنگ مو، مشکی یک گزینه منحصر به فرد نیست و می توان با ایجاد تن ها و هایلایت های مختلف، تنوع ظریفی را اضافه می کنند. سایه‌های سردتری مانند این می‌تواند برای افرادی که پوست روشن و رنگ سرد دارند کمی تند باشد، اما برای کسانی که ته‌ رنگ‌های گرم‌ تر یا خنثی دارند، تأثیر چشمگیر و زیبایی روی پوست دارد.