0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
10 قلم از لوازم آرایشی مورد نیاز برای هر کیف لوازم آرایش

دنیای آرایش، دنیای بسیار گسترده ای است و در ابتدا ممکن است برای هر فردی پیچیده به نظر برسد. محصولات ، فرمول ها و روش های بسیار زیادی نیز برای انتخاب در این زمینه وجود دارد و به همین دلیل هم سردرگم شدن در دنیای لوازم آرایشی کاملا طبیعی است.

کیت آرایشی شما می تواند از نظر اندازه بزرگ و دارای تنوع زیادی از نظر اقلام آرایشی باشد، و یا این که بسیار ساده و بیسیک باشد. در رابطه با این موضوع، با راهنمایی ما در مجله فروشگاه اینترنتی شهرو همراه باشید تا درباره ی لوازم آرایشی بیسیکی که حتما باید آن­ها را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید؛ اطلاعات کسب کنید.

موارد اصلی لازم برای هر کیف لوازم آرایش

1. مرطوب کننده

نمی شود بر اهمیت مرطوب کردن صورت، قبل از هر نوع آرایشی تاکید نکرد. کرم مرطوب کننده یکی از مهم ترین موارد پایه ای برای آرایش شماست. کرم مرطوب کننده نه تنها پوست شما را آبرسانی می کند، بلکه از سد رطوبتی آن نیز محافظت می کند. حتی اگر پوست چرب دارید، نباید از استفاده کردن از آن چشم پوشی کنید؛ زیرا به تنظیم تولید چربی کمک می کند. محصولی را پیدا کنید که مناسب نوع پوست شما باشد و بعد از پاکسازی و تقویت صورت خود از آن استفاده کنید. حتی بهتر است مرطوب کننده ای که انتخاب می کنید، SPF داشته باشد زیرا در این صورت از پوست شما در برابر آسیب های خورشید و هایپرپیگمانتاسیون نیز محافظت می کند. ایده خوبی است که از کرم مرطوب کننده ای استفاده کنید که سبک وزن باشد و به سرعت جذب پوست شما شود.

2. پرایمر

دو مکتب فکری جداگانه در مورد پرایمرها وجود دارد. برخی از مردم می گویند که نمی توانند بدون آنها زندگی کنند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که آن­ها بی فایده هستند. به همین دلیل استفاده از پرایمر می تواند با توجه به سلیقه ی شخصی شما، در لیست لوازم آرایشی یک آرایش بیسیک قرار بگیرد.

اگر می خواهید آرایشتان در طول روز ثابت بماند، پرایمر مانند جادو عمل می کند. پرایمر نه تنها یک پایه صاف و بی عیب ایجاد می کند، بلکه استفاده از فاندیشن را بسیار ساده تر می کند. بنابراین، اگر با نگرانی هایی مانند منافذ بزرگ یا قرمزی برخی مناطق پوست صورت سر و کار دارید، پرایمر از همه ی این موارد محافظت کرده و پوستی نرم و مخملی به شما می دهد و ظاهر منافذ را به حداقل می رساند.

قبل از خرید پرایمر، باید در نظر بگیرید که چه نوع پوستی دارید. توصیه می شود یک روز کامل وقت بگذارید تا ببینید پوست شما در طول 24 ساعت چگونه رفتار می کند. آیا پوست شما در طول روز مستعد خشکی است؟ و یا چربی بیشتری دارد و منافذ پوست شما کمی بزرگ به نظر می­رسد؟ خوشبختانه، انتخاب پرایمر مناسب با نوع پوستتان، برای شما بسیار آسان خواهد بود؛ چرا که انتخاب های بسیار زیادی در دنیای پرایمرها برای هر نوع پوستی وجود دارد.

پرایمرها معمولاً اولین قدم بسیاری از روتین های آرایشی هستند و ما معتقدیم که باید بخشی از کیت لوازم آرایش شما باشند. آن­ها باید یا در تمام صورت یا فقط روی نقاط مشکل دار، درست قبل از کرم پودر و کانسیلر اعمال شوند.

3. فاندیشن

فاندیشن و یا کرم پودر در آرایش، کلید داشتن پوستی بی عیب و نقص است (البته بعد از روتین مراقبت از پوست شما). همچنین اعمال درست آن در مورد روتین آرایش شما می تواند سخت ترین کار باشد. به این دلیل که شما حتما باید قبل از انتخاب فاندیشن برای خرید چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید. اول این که آیا این نوع پوشش آرایشی مد نظر شماست؟ و دوم این­که آیا فاندیشن انتخابی شما برای نوع و ته رنگ پوست شما جواب می دهد؟

اگر در استفاده از فاندیشن تازه وارد هستید، مهم است که قبل از خرید آن را روی صورت یا خط فک خود آزمایش کنید. یا به نزدیکترین فروشگاه بزرگ آرایشی بروید و اجازه دهید یک آرایشگر به شما کمک کند تا سایه ای را انتخاب کنید که با پوست شما مطابقت داشته باشد و با نیازهای پوشش شما مطابقت داشته باشد. همچنین اگر می خواهید ببینید که یک فرمول قبل از خرید چگونه برای پوست شما کار می کند، می توانید یک نمونه درخواست کنید.

4. کانسیلر

کانسیلر یکی از ضروری ترین اقلام موجود در لوازم آرایش است و احتمالا یکی از مواردی است که اکثر افراد از آن در آرایش خود استفاده می کنند.زیرا می توان آن را هم به تنهایی و هم قبل و یا بعد از فاندیشن استفاده کرد و شما می توانید همه چیزهای آزاردهنده‌ای را که می‌خواهید پنهان نگه دارید، مانند حلقه‌های تیره ی زیر چشم، با استفاده از آن کاملاً پنهان کنید. چه بخواهید لکه ها، قرمزی یا سیاهی زیر چشم را بپوشانید – کانسیلر یکی از مهم ترین مواردی است که در این زمینه ها کاربرد دارد. به طور معمول، بهتر است کانسیلر را بعد از کرم پودر استفاده کنید، زیرا اگر این کار را برعکس انجام دهید، در نهایت آن را لکه دار خواهید کرد. اگر می‌خواهید آرایش را راحت انجام دهید و بعضی روزها احساس می‌کنید که می خواهید از فاندیشن استفاده نکنید و آرایش سبک تری داشته باشید، می‌توانید از کانسیلر خود برای پوشاندن لکه‌ها استفاده کنید و در نهایت بدون عیب و نقص به نظر برسید.

وقتی صحبت از کانسیلرها به میان می‌آید، دو فرمول وجود دارند که با توجه به نوع پوست خود می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.یک مدل، مدل آبرسان است که برای پوست های خشک مناسب تر است و یک مدل که مناسب پوست های چرب تر است. کانسیلر جزئی از لوازم آرایشی است که باید بخشی از کیت لوازم آرایش شما باشد، چه از فاندیشن استفاده کنید و چه استفاده نکنید. کانسیلر می تواند بخشی از یک پایه برای آرایش باشد یا خودبه تنهایی به عنوان پایه ای برای آرایش شما باشد. کانسیلر می تواند به شما کمک کند تا حلقه های تیره و جوش ها را بپوشانید، و می تواند پایه مناسبی برای کار در تابستان به شما بدهد، زمانی که هوا برای استفاده از فاندیشن بسیار گرم است.

نکته: برای زیر چشم‌هایتان، سایه‌ای انتخاب کنید که بیش از دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوستتان نباشد. این کار از حلقه های سفید روشن زیر چشم شما جلوگیری می کند. برای صورت خود نیز سایه ای را انتخاب کنید که دقیقاً با سایه­ی فاندیشن شما مطابقت داشته باشد.

5. رژگونه

هنگامی که رژگونه به درستی استفاده شود، می تواند بلافاصله صورت شما را لیفت کرده و به آن درخششی زیبا بدهد. در رابطه با انتخاب رنگ رژگونه ، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست شما باشد. رنگی که برای رنگ پوست شما بیش از حد روشن است، ممکن است بسیار غیر طبیعی به نظر برسد. اگر مبتدی هستید، ایده خوبی است که با رژگونه پودری شروع کنید. برای کاربرد، یک برس کرکی را انتخاب کنید که در امتداد دو طرف مخروطی باشد زیرا این نوع برس، نواحی صحیح را هدف قرار می دهد. به یاد داشته باشید، همیشه رژگونه خود را به صورت سبک و ملایم بزنید و از حرکات دایره‌ای نرم برای ترکیب رنگ استفاده کنید.

نکته: رنگ‌های مرجانی، صورتی روشن یا هلویی روی پوست‌های روشن تا متوسط ​​و رنگ‌های آلویی، رز و رنگ‌های عمیق‌تر روی پوست‌های تیره به خوبی کار می‌کنند.

6. پالت سایه چشم نود

وقتی نوبت به آرایش چشم ها می رسد، یک پالت سایه چشم با رنگ های نود می تواند تمام چیزی باشد که برای آرایش چشم های خود نیاز دارید. این پالت برای یک مبتدی برای تمرین تکنیک استفاده از سایه چشم ضروری است. آن­چه بیشتر از همه موارد در مورد پالت سایه چشم با رنگ های نود مورد توجه است، این است که چگونه این پالت از تمام رنگ هایی تشکیل شده است که برای ایجاد یک آرایش طبیعی کامل به آن نیاز دارید. این پالت سایه چشم فوق العاده ، همه کاره است و هرگز از مد نمی افتد.

7. خط چشم

خط چشم جزء لاینفک هر آرایشی است. این می تواند یک خط چشم گربه ای استادانه یا یک ظاهر تقریبا طبیعی باشد که فقط شامل کمی خط چشم می شود. اگر در استفاده از آن مهارت زیادی ندارید، بهتر است قبل از اینکه سراغ استفاده از خط چشم مایع بروید، با یک خط چشم مدادی شروع کنید. با این حال، شما باید برای هر دوی این موارد در کیف لوازم آرایش خود فضایی ایجاد کنید.

8. ریمل

یک ریمل با عصای جادویی خود می تواند ظاهر چشمان شما را متحول کند و با افزایش حجم، وضوح و طول مژه ها، ظاهر چشمان شما را بسیار جذاب تر کند. ریمل، یکی از لوازم آرایشی است که بلافاصله در صبح شما را با چشمانی درخشنده و زیبا نشان می دهد (حتی اگر 8 ساعت کامل نخوابیده باشید). هنگام انتخاب ریمل، باید عواملی مانند شکل برس و فرمول آن را در نظر بگیرید.

نکته: بهتر است قبل از زدن ریمل مژه های خود را فر کنید زیرا فر کردن مژه ها بعد از آن نه تنها مژه های شما را می شکند، بلکه باعث می شود رنگ ریمل روی سرتاسر سطح فرمژه پخش بشود.

9. رژ لب

رژ لب یکی از مهم ترین و در عین حال یکی از پرطرفدار ترین لوازم آرایشی است که حتما باید جایی در کیف لوازم آرایشی شما داشته باشد. یک رژ لب خوب نه تنها می تواند به روشن شدن صورت شما کمک کند، بلکه از بی روح بودن آن نیز جلوگیری می کند. وقتی صحبت از انواع رژ لب می شود، انتخاب ها بی نهایت است. اگر تازه به استفاده از رژ لب رو آورده اید، پیشنهاد می‌کنیم با رنگ‌های کم رنگ‌تر شروع کنید و به تدریج به رنگ‌های پررنگ‌تر بروید.

10. براش های آرایشی

ظاهر نهایی آرایش شما بستگی زیادی به انواع براش های آرایشی دارد که استفاده می کنید. به عنوان یک مبتدی، نیازی ندارید که تعداد زیادی براش آرایشی در کیف آرایش خود داشته باشید. شما فقط به چند براش اصلی و بیسیک نیاز دارید که برای شروع عالی باشند.

در کل اگر در انجام آرایش حرفه ای نیستید، باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که آرایش برای افزایش زیبایی طبیعی شما می­باشد و نه پوشاندن آن. به همین دلیل شما به یک سری لوازم آرایشی ضروری و اصلی برای ایجاد ظاهر های مختلف و متنوع نیاز خواهید داشت. اما بهتر است همواره به این نکته ی مهم توجه کنید که ظاهر زیبای خود را ساده و واقعی نگه دارید. شما می توانید با خرید لوازم آرایشی مورد نیاز خود در فروشگاه اینترنتی شهرو با قیمت مناسب، یک کیت لوازم آرایشی کامل برای خود بسازید.

لوازم آرایشی ضروری