0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
15 نکته مهم و کلیدی آرایشی که هر فردی باید بداند

نکات مهم آرایشی برای داشتن یک میکاپ بی نقص

چه دختر نوجوانی باشید که برای اولین بار کشیدن خط چشم را امتحان می‌کند یا زنی باشید که در نهایت تصمیم به استفاده از کرم پودر گرفته است، فهمیدن نحوه استفاده از یک محصول آرایشی، به خصوص اگر تازه کار هستید، ممکن است مشکل باشد. با ترکیبات آرایشی که به تازگی اختراع شده‌اند و روز به روز به تعداد آن ها نیز افزوده می شود و اصطلاحات گیج کننده آرایشی، طبیعی است که احساس چالش کنید.

چه در آرایش کردن مبتدی باشید و چه متخصص، نکات و ترفندهای آرایشی همیشه برای انجام یک آرایش بی نقص، ضروری هستند. ممکن است تعجب کنید که می توانید از پالت سایه چشم خود برای کانتور کردن استخوان گونه، پر کردن ابروها یا برجسته کردن نقاط به خصوصی از صورت استفاده کنید. بنابراین، نگاهی به محصولات آرایشی و بهداشتی خود بیندازید و به فکر خلق یک شاهکار با استفاده از هر یک از آن ها باشید. پرایمر، فاندیشین، رژگونه یا پالت سایه چشم، می توانید از هر محصول آرایشی با ترفندهایی برای بی عیب و نقص ظاهر شدن استفاده کنید. با شهرو همراه باشید و این نکات آرایشی را امتحان کنید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

1.نحوه استفاده از فاندیشن

تلاش برای یافتن روش صحیح استفاده از کرم پودر تقریباً مشکل اصلی هر تازه وارد آرایشی است. انتخاب رنگ مناسب و استفاده از فرمولاسیون مناسب با توجه به نوع پوست شما نقش مهمی در کمک به شما در استفاده از فاندیشن دارد. اولین قانونی که باید رعایت کنید این است که اگر می خواهید کرم پودرتان با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد، باید آن را روی خط فکتان تست کنید نه روی دستتان. این راه درست برای یافتن سایه مناسب است.

در حین استفاده از فاندیشن، اگر می خواهید پوششی شفاف داشته باشید، از انگشتان خود استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک پوشش کامل داشته باشید، بهتر است از براش زیرسازی استفاده کنید. همیشه فاندیشن را با حرکت های رو به پایین اعمال کنید. بسیاری از ما یک لایه نازک مو روی صورت خود داریم و استفاده از فاندیشن به صورت حرکتی به سمت بالا باعث برجسته شدن تارهای مو می شود. ظاهر تازه و صورتی مانند هلو ممکن است هدف شما باشد، اما برجسته کردن رنگ هلویی شما قطعا نباید اینطور باشد.

نحوه استفاده از فاندیشن

مرحله 1 – آماده سازی با استفاده از پرایمر

قبل از استفاده از فاندیشن، مهم است که صورت خود را آماده و پرایم کنید. هنگامی که صورتی تمیز دارید، از براش فاندیشن و یا بیوتی بلندر استفاده کنید و فاندیشن خود را به مرکز صورت خود بمالید و آن را به خوبی تا دیگر نقاط صورت پوشش دهید.

مرحله 2 – فیکس کردن فاندیشن

هنگامی که فاندیشن را روی تمام صورت خود زدید، از پودر شفاف یا پودر فیکس کننده برای فیکس شدن آن استفاده کنید. پودر فیکس کردن فاندیشن، آرایش شما را در جای خود فیکس می کند و به ماندگاری طولانی تر آن روی پوست شما کمک می کند.

2. نحوه استفاده از هایلایتر

هایلایتر به درخشندگی صورت شما کمک می کند. هایلایترها درخشندگی کامل را به شما می‌دهند در حالی که ویژگی‌های طبیعی شما را برجسته می‌کنند، اما استفاده از آن در نقاط مناسب مهم است.

مرحله 1 - استخوان گونه و شقیقه ها

با زدن هایلایتر به صورت مورب در امتداد استخوان گونه و روی شقیقه‌ها، گونه‌های تراشیده شده و زاویه دار به دست خواهید آورد. این باعث زاویه دار به نظر رسیدن گونه های شما می شود و در عین حال درخشندگی مطلوبی به صورت شما می بخشد.

مرحله 2 - استخوان ابرو

با استفاده از هایلایتر روی استخوان ابروهای خود، می توانید ابروهای خود را لیفت کنید.

مرحله 3 - بینی

هایلایتر را روی پل بینی خود بزنید. هایلایتر را به آرامی در یک خط نازک از بالای بینی به سمت پایین تا قسمت بالای بینی خود بزنید. مطمئن شوید که بیش از حد آن را اعمال نکنید زیرا ممکن است به جای نازک‌تربه نظر رسیدن بینی، بینی شما پهن‌تر به نظر برسد.

3. نحوه استفاده از کانسیلر

کانسیلر همانطور که از نامش پیداست به پوشاندن هر گونه لکه ناخواسته، سیاهی دور چشم و لک کمک می کند. کانسیلرها با کرم پودر استفاده می شوند تا پوشش بیشتری را که برای ایجاد رنگ پوست یکنواخت نیاز دارید، ایجاد کنند.

مرحله 1: زیر چشم

با استفاده از کانسیلر زیر چشم با براش آرایشی کانسیلر، می توانید سیاهی و تمام پف‌ها را پنهان کنید. اگر رنگ پوست یکنواختی ندارید، حتما از یک کانسیلر اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ برای پوشاندن هرگونه عیوب پوستی مانند قرمزی و یا هرگونه تغییر رنگ پوست، طراحی شده اند تا پوشش کاملی را به شما ارائه دهند.

مرحله 2: قرمزی و لک

کمی روی گوشه های بینی و سایر نقاط صورت خود بمالید تا لکه ها و یا جوش ها را پنهان کنید.

مرحله 3: ابرو

کانسیلرها همچنین به شما کمک می کنند تا ابروهایی صاف داشته باشید. کمی کانسیلر را در بالا و پایین بمالید تا ابروهایی خوش فرم داشته باشید و چشمان خود را برجسته کنید.

اکثر ما عادت داریم کانسیلر را به صورت نیم دایره ای زیر چشممان بزنیم تا پف های زیر چشم را کاهش دهد. با این حال، برای بهترین نتیجه، کانسیلر را به شکل مخروطی زیر چشم ها بزنید و آن را تقریباً تا جایی که بینی شما به پایان می رسد گسترش دهید. با این روش نه تنها در پنهان کردن سیاهی زیر چشم بهتر عمل خواهید کرد، بلکه به کانتور کردن دو طرف بینی خود نیز کمک می کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر

4. نحوه استفاده از رژگونه

رژگونه زیر فاندیشن

این روش نیز روشی هوشمندانه برای معکوس کردن ترتیب استفاده از محصول برای به دست آوردن نتایج فوق العاده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا رژگونه را بمالید و سپس فاندیشن را روی آن بزنید. در نتیجه نهایی به نظر می رسد که شما به طور طبیعی از درون می درخشید.

5. نحوه استفاده از سایه چشم

نکات و ترفندهای آرایشی برای استفاده از سایه چشم

سایه چشم یکی از پرکاربرد ترین محصولا موجود در کیف آرایش شماست. از سایه چشم می توان به عنوان رژگونه، برنز کننده، هایلایتر و حتی برای تغییر رنگ اندک لوازم آرایش پایه استفاده کرد. اگر سایه چشمی با رنگدانه های کم دارید و یا می خواهید رنگ اضافی و پررنگ تری را داشته باشید، ابتدا پلک های خود را با یک مداد خط چشم سفید پر کنید.

جایگزنی مناسب برای خط چشم

در روزهایی که فرصت و یا حوصله خط چشم کشیدن را ندارید و یا فقط می خواهید ظاهری ساده داشته باشید، یک برس زاویه دار بردارید و به جای خط چشم روی خط مژه بالایی خود از سایه چشم استفاده کنید.

6. نحوه زدن خط چشم

خط چشم به مشخص کردن چشم ها و یا تغییر شکل آن ها کمک می کند.

مرحله 1: طرح کلی

اگر به تازگی با یک آستر مایع شروع کرده اید، با گذاشتن چند نقطه شروع کنید و به آرامی آنها را به هم وصل کنید.

مرحله 2: پر کنید

هنگامی که طرح کلی را با استفاده از نقطه ها و یا خط های کوچک ایجاد کردید، اکنون زمان پر کردن آن است. کافیست نقطه ها را به هم وصل کنید. نکته خوبی که در مورد خط چشم باید به خاطر بسپارید این است که خط چشم قهوه ای جلوه ظریفی ایجاد می کند در حالی که خط چشم مشکی ظاهری جسور و چشمگیر ایجاد می کند.

روش نوار چسب

برای داشتن خط چشم کشیده، از روش نوار چسب استفاده کنید. فقط یک نوار چسب به شکل زاویه‌دار در کناره‌های چشم خود بچسبانید و با توجه به زاویه انتهای چسب، به راحتی باله خط چشم خود را بکشید. همچنین می توانید از قاشق یا هر چیزی که لبه مستقیم دارد به عنوان راهنما استفاده کنید.

همچنین می توانید برای فیکس کردن خط چشم از سایه چشم استفاده کنید. از سایه چشمی همرنگ خط چشم استفاده کنید تا خط چشم در جای خود قرار بگیرد.

نحوه کشیدن خط چشم

6. نحوه استفاده از ریمل

اگر خواهان مژه های بلند و پرپشت هستید، ریمل بهترین گزینه برای شماست. ریمل به پرپشت شدن، بلند شدن و حتی تیره شدن مژه های شما کمک می کند و در عین حال ظاهری طبیعی به آن ها می بخشد.

مرحله 1: مژه های خود را به طور یکنواخت ریمل بزنید.

در حین ریمل زدن، مطمئن شوید که براش را با حرکت زیگزاگ از ریشه به سمت بالا حرکت دهید. این به شما کمک می کند تا پوشش یکنواختی داشته باشید.

مرحله 2: لایه دوم

برای داشتن مژه های حجیم، لایه دوم را بزنید اما مطمئن شوید که براش ریمل را در بطری بچرخانید تا موهای براش به درستی با مایع ریمل پوشش داده شوند.

نکات و ترفندهای آرایشی برای زدن ریمل

از دستمال کاغذی برای از بین بردن انباشتگی مایع ریمل روی براش استفاده کنید. برای جلوگیری از جمع شدن مایع ریمل، قبل از هر بار استفاده، محصول اضافی را روی دستمال کاغذی پاک کنید. همچنین شما می توانید از پودر بچه برای داشتن مژه های ضخیم تر استفاده کنید.اگر می خواهید مژه هایتان پرپشت شوند، این تکنیک را دنبال کنید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید و سپس مقداری پودر بچه روی آن بمالید. سپس، لایه دوم را اعمال کنید. این روش به مژه های شما حجم چشمگیری می دهد. همچنین به خاطر داشته باشید هنگامی که کار شما با یک تیوپ ریمل تمام شد، اپلیکاتور آن را دور نیندازید. می توانید از اپلیکاتور به عنوان براشی برای ابروهای خود استفاده کنید.

6. نحوه استفاده از رژ لب

رژ لب‌هایی که در بافت‌های مات و کرمی موجود هستند، بهترین راه برای درخشان‌تر کردن لب های شما هستند.

مرحله 1: خطوط لب را مشخص کنید.

قبل از زدن رژ لب، حتماً خطوط لب را با خط لب مشخص کنید، اما مطمئن شوید که رنگ خط لب شما با رنگ رژلب شما مطابقت دارد.

مرحله 2: داخل نواحی مشخص شده با خط لب را پرکنید.

می توانید قبل از زدن رژ لب از خط لب برای پر کردن لب های خود استفاده کنید. این عمل به ماندگاری رژ لب شما کمک می کند.

نکات و ترفندهای آرایشی برای زدن خط لب و رژ لب

بهتر است زدن رژ لب را از وسط لب شروع کنید. یک "X" در جایی که قسمت کمانی لب شما است بکشید و سپس به طور معمول رژ لب را بزنید. حتی اگر قصد ندارید کمان لب خود را هایلایت کنید، رژ لب را از وسط لب خود بزنید و به سمت بیرون حرکت کنید تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. برای اینکه مطمئن شوید که رژ لب شما برای زمانی طولانی عالی به نظر می‌رسد، پس از استفاده از رژلب، کمی پودر شفاف روی لب‌هایتان بزنید. برای این منظور می توانید از سایه چشم بی رنگ نیز استفاده کنید. سایه چشم براق به عنوان هایلایتر نیز عمل می کند و به لب های شما حجم بیشتری می بخشد.

نحوه استفاده از رژ لب

نکات و ترفندهای آرایشی برای براش های آرایشی

براش مناسب را انتخاب کنید و براش های خود را بشناسید.

نتیجه هر محصول آرایشی تا حد زیادی به اپلیکاتور آن محصول بستگی دارد و این موضوع به ویژه در مورد پودرها صادق است. همیشه کرکی ترین براشی که می توانید پیدا کنید را برای استفاده از پودر خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

براش ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. برای همین باید بدانید از کدام براش برای چه هدفی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که براش های کرکی برای پخش کردن محصولاتی مانند پودر یا رژگونه خوب هستند و براش های کوچک برای محصولاتی مانند خط چشم و رژ لب که نیاز به دقت دارند استفاده می شوند. برای انتخاب براش های مناسب با توجه به هدفتان می توانید به مقاله معرفی انواع براش های آرایشی مراجعه کنید.

براش های خود را تمیز کنید.

مطلقاً هیچ بهانه‌ای برای تمیز نکردن براش ‌هایتان وجود ندارد، مگر اینکه ظاهری که به دنبال آن هستید، پوستی با جوش های شدید پوستی باشد. براش های آلوده محل رشد باکتری‌ها هستند و باقی مانده‌های آرایش نیز بر عملکرد آنها تأثیر می‌گذارد. حداقل یک بار در هفته براش های خود را با یک شامپوی ملایم تمیز کنید.

نوک براش را قبل از استفاده خیس کنید.

برای اینکه بهترین نتیجه را از سایه های شدید یا درخشان خود ببرید، به آرامی براش سایه خود را با کمی آب اسپری کنید. اگر اسپری ندارید، فقط نوک برس را در آب فرو کنید تا اثر شدید مورد نظر را به دست آورید.

نکات و ترفندهای آرایش سریع و هوشمند

1.ترتیب صحیح را دنبال کنید.

مهم است که ترتیب صحیح آرایش را دنبال کنید تا مطمئن شوید که بهترین آرایش را به دست می آورید. اگرچه این یک روش معمول است که ابتدا آرایش پایه را شروع کنید، کارشناسان زیبایی پیشنهاد می کنند که با آرایش چشم ها و ابروهای خود شروع کنید. در واقع، ایده خوبی است که کرم پودر و کانسیلر خود را در نهایت استفاده کنید تا بتوانید به راحتی تمام اشتباهات را برای نتیجه نهایی بدون نقص بپوشانید.

2. آرایش خود را زیر نور طبیعی انجام دهید.

سعی کنید آرایش خود را تا حد امکان در نور طبیعی انجام دهید. آرایش زیر نورهای مصنوعی متفاوت به نظر می رسد. تنها در نور طبیعی است که می توانید کیفیت آرایش خود را مشاهده کنید.

3. خنک، گرم یا خنثی؟

تن رنگ پوست خود را بشناسید. اساساً سه نوع رنگ پوست وجود دارد - گرم، سرد و خنثی، و مهم است که رنگ پوست خود را بشناسید تا محصولات آرایشی را پیدا کنید که ته رنگی متناسب با تن رنگ پوست شما داشته باشند. یک راه آسان برای تشخیص این که کدام تن هستید این است که رنگ رگ های خود را بررسی کنید. اگر رگ های مایل به آبی یا ارغوانی دارید، تن رنگ پوست سردی دارید. اگر سبز به نظر می رسند، تن رنگ پوست گرمی دارید و اگر در تشخیص رنگ دقیق رگ های خود مشکل دارید، احتمالاً دارای تن رنگ پوست خنثی هستید.

4. استفاده از عطر

آرایش شما معمولاً بدون عطر مورد علاقه شما ناقص است. با این حال، بطری را روی خود خالی نکنید. اگر عطر قوی است، به جای اسپری مستقیم آن، آن را بالای سرتان، کمی دورتر از بدنتان اسپری کنید و به داخل غبار حاصل از اسپری عطر بروید. این عطر را به طور یکنواخت پخش می کند و ماندگار می شود.

5. پالت خود را بسازید.

هر فردی با توجه به سلیقه خود چه در رابطه با پالت کانسیلر و چه در ارتباط با پالت سایه چشم، همیشه فقط از چند رنگ استفاده می کند. پالت ها معمولاً گران هستند، بنابراین سایه چشم های رنگی را که دوست دارید خریداری کنید و آنها را در یک جعبه خالی قرار دهید تا پالت خود را متشکل از محصولاتی که واقعاً استفاده خواهید کرد بسازید. این روش می تواند در هزینه شما صرفه جویی زیادی کند زیرا تک رنگ ها یا پر کردن مجدد هزینه بسیار کمتری نسبت به خریداری یک پالت کامل دارند.

6. ​​فر مژه خود را گرم کنید.

قبل از فر کردن مژه ها، سشوار خود را روی فر مژه بگیرید. گرما به شما کمک می کند تا فورا مژه هایی کاملا فر داشته باشید. با این حال، مطمئن شوید که دمای سشوار در حالت حرارت کم قرار دارد و برای جلوگیری از سوختن، دما را روی دست خود تست کنید.

7. از محصولات ضد آب با احتیاط استفاده کنید.

اگرچه محصولات مقاوم در برابر آب برای استفاده طولانی مدت و باقی ماندن خوب هستند، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض چنین محصولاتی می تواند به پوست شما آسیب برساند. از آنجایی که محصولات مقاوم در برابر آب نیاز به مالش زیاد یا محصولات خاصی برای از بین بردن خود دارند، سایش و پارگی لایه محافظ پوست بسیار امکان پذیر است.

8. لوازم آرایشی خود را به اشتراک نگذارید.

به اشتراک گذاشتن لوازم آرایش، حتی با نزدیکترین دوستانتان، بهداشتی نیست چرا که احتمال گسترش عفونت بسیار زیاد است. به خصوص از اشتراک گذاری محصولات آرایشی چشم و لب خودداری کنید.

9. فرقی نمی کند که ابتدا آرایش چشم خود را انجام دهید یا آرایش صورت.

در واقع قانون خیلی مهم و دقیقی برای این که اول آرایش چشم و یا اول آرایش صورت خود را انجام دهید وجود دارد. اگر می خواهید سایه چشم مشکی، براق یا پودرهای مختلفی روی پلک هایتان بزنید، بهتر است ابتدا آرایش چشمانتان را انجام دهید تا بتوانید ریزش پودرهای مختلف را بشویید و آرایش صورتتان را خراب نکنید.

*نکته حرفه ای*: اگر کاملاً تازه وارد آرایش هستید، بهتر است ابتدا از آرایش چشمان خود شروع کنید. آرایش چشم شما در مقایسه با آرایش صورت دشوارتر است. به همین دلیل اگر اشتباهی مرتکب شوید، چون هنوز آرایش صورت ندارید، راحت‌تر می‌توانید با پاک‌کننده‌های آرایش آن را برطرف کنید.

10. کانسیلر باید یک سایه یا 2 روشن تر از کرم پودر شما باشد.

کانسیلر معمولاً زیر چشم و روی لک های صورت قرار می گیرد. اگر سایه ای تیره از کانسیلر (به عنوان مثال تیره تر از کرم پودر خود) بزنید، آرایش صورت شما لکه دار و ناهمگون به نظر خواهید رسید. کانسیلر شما باید سبک‌تر باشد، بنابراین وقتی آن را با پودری که استفاده می کنید ست می‌کنید، به خوبی ترکیب می‌شود و با فاندیشن شما یکدست به نظر می‌رسد.

11. یک سایه خنثی روشن از پالت سایه چشم باید به عنوان پایه، زیر سایه چشم اصلی، استفاده شود.

هنگام استفاده از رنگ های مختلف برای سایه چشم، به طور قطع می‌خواهید رنگ‌ها همان رنگی باشند در پالت دیده می شوند. برای این کار، ابتدا یک سایه بسیار بسیار روشن و فوق‌العاده خنثی از سایه چشم مانند قهوه ای کم رنگ، کرم یا صورتی، بسته به این که چه سایه هایی را می خواهید روی آن قرار دهید، به عنوان پایه بزنید.

***نکته جانبی: سایه چشم رنگی شما نباید تا ابروی شما بالا برود. چرا که در این صورت باعث می شود پلک های شما فاقد ابعاد به نظر برسند و ممکن است باعث شود چشمان شما گود افتاده به نظر برسند. ***

12. قبل از زدن رژ لب، لب های خود را مرطوب و لایه برداری کنید.

ابتدا لب های خود را با استفاده از اسکراب یا لایه بردار لب، لایه برداری کنید. سپس، از یک بالم لب یا چپستیک مرطوب کننده استفاده کنید. سپس می توانید خط لب و رژ لب خود را بزنید. همچنین می توانید از یک رژ لب روشن‌تر برای مرکز لب‌هایتان استفاده کنید تا لب هایتان پرتر به نظر برسند.برای این کار تنها لازم است سایه روشن تری پیدا کنید و آن را به مرکز لب های خود بزنید. در این حالت پس از برخورد طبیعی نور به لب های شما، و سایه روشن‌تر رژلب، نور بیشتری را منعکس می‌کند و لب‌هایی پرتر ایجاد می‌کند.

*نکته حرفه ای*: همچنین خط لب تیره تری را روی گوشه های بیرونی لب خود بزنید تا لب هایتان پرتر به نظر برسند.

13. پوست خود را لایه برداری کنید تا پوستی یکدست برای آرایش داشته باشید.

پوست خشک و ناهموار آرایش کردن را دشوار می کند. در عوض پوست صاف، شما را در به دست آوردن ظاهری صاف و بی عیب و نقصی که می خواهید، همراهی خواهد کرد. اگر پوست خشکی دارید یا صورتتان در حال لایه برداری است، یک ماسک لایه بردار یا پاک کننده بردارید تا به آرامی پوست مرده را از بین ببرید. توصیه می کنم این کار را در طول شبانه روز انجام دهید تا بتوانید برای آرایش کردن، پوستی صاف و آرام داشته باشید. لایه برداری ممکن است کمی پوست شما را تحریک کند، بنابراین بهتر است بلافاصله بعد از آن، آرایش نکنید. همچنین فراموش نکنید که بعد از اتمام کار، پوست صورت خود را مرطوب کنید تا از خشک شدن مجدد پوست خود جلوگیری کنید.

14. از پرایمر و مرطوب کننده زیر آرایش خود استفاده کنید.

مرطوب کننده یکی از بهترین روش های جلوگیری از چین و چروک و خشکی پوست است. استفاده از مرطوب کننده و پرایمر، یک پایه صاف برای آرایش شما ایجاد می کند تا آرایش روی آن اعمال شود. بعد از اینکه پوست خود را مرطوب کردید، از یک پرایمر متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. به این ترتیب آرایش شما شاداب و در طول روز ماندگار می شود؛ چرا که آرایش پتانسیل این را دارد که صورت شما را بسیار خشک کند، اما با استفاده از مرطوب کننده و پرایمر از آن جلوگیری خواهید کرد.

15. همیشه، همیشه و همیشه قبل از خواب آرایش خود را بشویید.

آخرین و مهم ترین نکته این است که حتما قبل از خواب، تمام آرایش صورت خود را با پاک کننده های آرایشی و سپس با آب بشویید. در صورت توجه نکردن به این مورد، آسیب زیادی به پوست خود خواهید زد. شستن پوست و پاک کردن آرایش قبل از خواب، باعث می شود که همه ی آلودگی ها از پوست شما پاک شوند و زمینه جوش های مختلف از بین برود.

با این نکات تخصصی، با استفاده از محصولات مناسب و کمی تمرین، آماده خواهید شد تا روتین آرایش خود را به سطح بعدی ببرید. بهترین قسمت؟ همه چیز در مورد ابراز خلاقیت و یافتن ظاهری است که به شما احساس اعتماد به نفس را می دهد.

اهمیت پاک کردن آرایش قبل از خواب